ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, February 2, 2011

Hari Wilayah

Semalam aku cuti..kl cuti..maka aku pun cuti la...xtvt smlm pegi service my snowwhite n kasi cuci2 dia punyer badan...adehhh...melayang duit haku..huhuhu...byk plak yg dah kong..5 barang aku tukar..kowtim punyer kowtim..dapatla kurang skit...tapi bg aku tetap banyak..huhuhu...seksa seksa seksa..kalo ader tukang bayar kan best cam kwn2 aku yg lain...keluhan ni okeh!!!
maser tgu tu aku dijamu ngan limau..pas2 dpt bwk balik lagi...spotrim aku dah bengkok la...cessss!ni mesti aku masuk lubang besor ni...sekali lagi cesssssss!mencik ar..mesti nak kena tukar lain plak pasni...cesssssss!sabor2...mintak2 ader duit trn tiba2 kat dlm akaun aku nanti...hopefully...ader kerrrr?muahhahaha

pas setelkan keter..ingatkan nak pegi jogging kat tasik titiwangsa..skali hujan turun daaa...hermm..zu punyerla smgt..skali cancel...dia blik umah terus..aku kebetulan pegi ngan nurul housemate baru aku..dia la yg jd peneman aku smlm..almaklumlah bopren dia x der..tu yg nak ikut aku tu..kalo x..harammmm...adatla 2 kan...kihkihkihkih...tp on e way blik aku singgah ong tai kim kejap..pasaraya kat umah aku..aku beli limau sekotak n air kotak se aper ek org panggil yg ader 24 kotak tu..aper2 la..sebab murah sgt..RM11.99 jer jer..berbaloi wooo..
pas2 nurul ajak aku pegi salon rambut yg dekat area umah aku jgk..dia nak wat treatment rambut..layankan jerla..

maser kitorg smp..si ila n nana yakni housemate aku jugak dah ader kt c2..sek2 minah rambut karat kan..surela suker wat2 treatment rambut ni..x macam rambut aku..dah roper dawai...hakhakhakhak..tp ader den kesyah..den pakai tudung..pas2 x der saper pun lg yg nak membelai rambut den..so guna jerla rejoice utk treatment..hehehe...
yg membuat rambut2 diorg ni geng2 nyah..tapi cam okey la plak aku raser harga2 dia..leh try ni..for treatment utk rambut keras aku kan...muahahha...tgu la biler ader duit lebih..tapi kalo treatment jer 35 hengget..murah kan?ker mahal?entah la....

ila n nana


nurul


berasap tu kepala nurul..aku kat sebelah jer memerhati gelagat nyah2..comey2 la diorg..sgt2 daring..ngan aku konpem aku kalah teruk...muahahhaha...


malam td aku layan lagenda budak setan the series...adeh adeh dan adeh la...leh plak aku touching part last tu...ayu mati..aku sedih....hukhukhuk...ngok ngek tul la aku ni..padahal dah tau jalan citer...tp leh plak ternangis..huh!

sekian...sayer half day arini...sesajer amik utk abiskan ct thn lepas...pandu cermat jiwa selamat utk diri sendiri...Gong Xi Fa Cai utk kwn2 chinese semua..juga utk yg chinese look...:)

ni la muker x semenggah aku...muker bengang duit byk abis kat keter...hohoho..


No comments: