ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, November 21, 2011

Ter Reunion with member study uiTm

venue : foodcourt midvalley
yg dtg : rhahimi n family..izan & family..nazrul..arfah..aku

sebelah aku tu wife rhahmie,,sue,,melalui diala aku leh jumper rhahimi...bags gak facebook ni kan..:)

bergambar kenangan sebelum balik..time ni lampu foodcourt pun dah padam..tgk arissa anak si izan..nyenyak tul tdo...sah dah smp vietnam mimpi tu...hahha

rhahimi dah anak 2..izan anak 2..aku..art n nazrul masing2 ngan anak tekak sendiri lagi..ahahhaa

cam biasala..kalo bab2 posing geng2 ni memang x menolak okeh...ngeeee






wpun x smp 3 jam jumper..tapi super syiokkk okeh...sgt3 best berciter zaman mase study dulu..malam tu muker jadi kembang coz asyik gelak jer tak berenti...ckp sikit gelak..ckp sikit gelak..nak wat camnor..buka citer2 lama..memang syiokkk arrr kan...hehehhee...x per..pasni aku nak menjumpakan kwn2 ngan kwn2 lagi...


k la nak smbung tgk bola mesia lawan indon ni..sakit jantung okeh kalo golll,,huh!!

2 comments:

eT said...

jelez hokey...huhuhu

anis's said...

ala nanti et join ek..ari2 kan ammar x sht