ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 10, 2011

weekend xtvt before poser - 2nd day

ari ahad tu plak kitorg berempat ke taman orkid..mak aku kan..pantang ngan bunga..mesti nak..suker sgt pegi taman orkid..nasibla aku yg jadi supir setia ni jenis suker berjalan..au wuuuuuuu...hehehe....

time mak duk beli bunga, aku ngan ajam dah melawat seluruh kwsan..layan posing....hahaha...untung gak ader anak sedara dah besar ni..leh tolong amik gbr aku sama..weee...terbaek!...aku amik gbr dia..dia amik gbr aku...cam2 jerla sementara tunggu mak beli bunga..mokde sekadar duduk di atas kerusi menunggu...



koya posing..snap sendiri..hahaha...;p



aperla yg ditengokkan tu..cam siri jelajah kawasan la plak..haha..




mak duk susun2 bunga yg dia beli..



pose gedik..hohoho...aiseyy..gegar la plak..;p..x per..janji aku nampak selim sikit..hahahaha



with mokde midah..:)



panas nak mampus time ni okeh..tp tetap nak pose..hehe..



aik..naper aku cm pendek la plak..haishhhh..;p



kat cni ader air pancut...si ajam siap basuh muker ngan kepala lagi...sengal sunggguh anak buah aku nih!huh




ni gaya tak boley blah mohamad azam sulaiman..ngan topi koboi bagai..dia pau mak aku time nih..adoilaaaa...



ni kat pntu masuk taman burung..tapi x masuk pun..mahal..haha..




pas2 on e way nak keluar dr tasik perdana aku terus jer naik jalan ke tugu negara...dah katanya nak berjalan kan...so jom jalan puas2..:)


adoilaaa...tgkla si ajam ni...sabau jerla haku..huhu..



sempena nak merdeka ni..elokla dtg cni kan kan kan...hahhahaha...;p...layan sajorrrr....




ni dah nak kuar dah..amik jerla kat maner leh amik gbr kan...hehehe...pose jerla gaya maner pun kan..janji aku punyer sukerla..haha..

ajam si demok..hoho..




No comments: