ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, August 8, 2011

2nd fArEwELL - restoran nelayan



29 july ari 2..my 2nd farewell plak..kali ni wat kat restoran nelayan , tasik titiwangsa...meriah sangat..kebetulan mak dtg kl..so ngan mak skali aku bwk...barula best kan..:)

kebykan dtg pas kejer..tapi aku blik umah dulu mandi2..baru pegi..solat maghrib kat sana jer...bahagia sgt coz ramai yg join...wpun byr sendiri2..tapi nak kumpul2 ramai2 camni bukan senang...selalunya time annual dinner jer kalo nak camni..tp thn ni aku dah x join annual dinner kt skrine...dah kat tmpt baru..x taula sempat ker x join annual dinner kt company baru nanti..hopefully sempat...

malam tu kitorg amik buffet 3 in 1...steamboat, masakan melayu n bbq...bbq semua x amik coz dah overloaded...aper yg penting masing2 epyyyyyyy...member2 ex skrine like halimah, kak syanaz, aini n man pun dtg join...suker sgtttt...lap u ol so strong okeh..muah muah muah...weeee

geng2 maser aku main netball kt casmaria pun dtg join...thanks semua...kira malam tu skali la nyambut besday aku yg ke 30 wpun x der kek pun..janji terasa kemeriahannya...thanks sgt2...:)
majlis ari 2 start kul 6.30pm smp 10.30pm....






epy sangat sangat sangat...tak tau nak cakap camner perasaan tu...time ni la..hehe...antara yg hadir ialah:

meja 1: halimah,naie,maymax,hawa,naja,kak zati,yvonne
meja 2: kak Lin, Kak fadilah, kak zana,aja & suami, kak watie, syakira
meja 3: aku,mak,kak syanaz,kak mas,azmil,kumanan,aini,k-rol,aishah
meja 4: mino,nurul,ibu,ayra,sazali,fida,sahril
meja 5 : kak mahfuzah,kak yana, kak ina, and 2 org lg x kenal..hehe
meja 6 :mek ta,cikgu n nine






gembira nak tinggalkan skrine coz nak pegi company baru...nak dapat pengalaman baru....:)
sedih sebab terpaksa tinggalkan kawan2 yg dah macam adik badik sendiri..4 thn kan duk cni..:(




No comments: