ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, July 15, 2011

mino kawin


tempat : Felda Bukit kepayang, triang
date : 11/6/2011
time ni mood masih dlm kesedihan....:(...tapi still pegi coz member baik punyer wedding kan...and first time aku pegi kenduri kawen x bawak kamera..sebab....no mood....

dah selamat mino kawin ngan nurul pujaan hatinya...semua geng2 dlm misd department skrg dah bergelar suami org..tgl aku jer yg belum bergelar isteri org...hahahaha...x per..maybe kat opis baru nanti title aku akan berubah..ngeeeeeeeee.....amin amin amin...:)

tgl x smp sebulan lagi nak tglkan tempat duduk yg dah dekat 4 thn kerusi ni ader bau buntut aku....hahahhaa...x sabar plus sedih sikit2 sebab dah rapat kan ngan semua...tapi dek kerana hati aku dah macam lempeng hangus...baik aku pejamkan mata..berjalan tanpa menoleh ke belakang lagi...wah kau...ayat aku...cam novel plak...hahahahaha....sgt2 poyos...later2 la citer bab nak chow2 ni...skrg mood nak makan sajer...tgu kul 1...x macam gomen...kul 12.15 dah leh cabut...legal firm senteret tul la...dan aku plak terlebih ngikut rules...ha camnila jadinyer...skema x bertempat...nak gak tgu kul 1...ermmmm....


epy newly wed mino & nurul...may God bless u ol k...:)...cheeers...







No comments: