ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, March 6, 2019

Lambat betul habis si wangi ni😠

"Hai sis, apa khabar? Ingat saya lagi tak?"

Ish, dia ni lagi. Dari minggu lepas asyik wassap je. Tak jemu ke??

Nurul ketepikan henfonnya. Dia menyambung kembali kerja²nya terbengkalai sebentar tadi. Namun, fikirannya masih teringatkan si penghantar wassap.

Ya, sebulan yang lalu, Nurul pernah berhubung dengan penghantar wassap tu, Jemah namanya. Masa tu Nurul teringin sangat nak cuba pewangi kereta jenama Flerr. Ramai kawan² yang bercerita tentang keharuman pewangi Flerr tu.

Tapi, tu kisah sebulan yang lalu. Sampai ke hari ini, pewangi Flerr yang Nurul gantung dalam keretanya masih tak habis²! Masih ada separuh botol. Dah la dia borong sampai 5 botol!

Kalau lambat sangat habis, bila masa dia nak merasa jenis bau yang lain pula.

"Maaf sis, saya ada kerja tadi. Ye, ada apa ye..?" Nurul membalas juga wassap si Jemah tadi. Tak sampai hati pula dia nak abaikan.

"Oh, maaf ganggu ye sis. Saya nak tanya je, macam mana dengan pewangi Flerr yang sis dah dapat tu? Puas hati tak?"

Laa.. dia ni nak tanya soalan tu je ke?? Aku ingat kenapa la beria² dia dok wassap dari minggu lepas lagi.

"Okay sis, puas hati sangat. Tunang saya pun puji kereta saya wangi. Sampai nak duduk lama dalam kereta tu.." balas Nurul, excited pula dia memberi maklumbalas.

"Alhamdulillah, happy saya dengar. Jadi, hilang la dah masalah bau kepam dalam kereta sis ye..?"

Eh, dia ni?? Boleh pula dia ingat part bau kepam tu. Tau la kereta aku memang ada bau tak best sebelum ni. Tapi, pewangi Flerr memang sangat membantu la. Tak menyesal aku borong 5 botol hari tu.

Haa.. korang kalau nak kereta korang tu bau wangi sepanjang masa boleh la cuba pewangi kereta Flerr ni. Murah je tau. RM10 sebotol, dah sebulan guna tak habis².. jimat sungguh la!

Kalau nak cuba, boleh la wassap sini www.wasap.my/60129579692/flerr. Friendly seller tau. Recommended!



No comments: