ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, September 6, 2013

kenduri kawin member kak shanaz kat rawang

ahad tu aku ajak mak teman aku pegi rawang..dah laang2 kak shanaz ajak..baik aku ajak mak sekali..lagipun dah lama diorg x jumper kan..so aku gerak dr umah we dlm kul 11.45am..elok smp rawang dlm kul 12.30pm..janji ngan kak shanaz jumper kat tesco..x sempat aku benti keter dah kena follow bontot keter akak..almaklumlah..dia dh lama nunggu aku katernyer..udoh berpeloh ketiok katanyer..haha

maser kitorg smp kat dewan batu 16 rawang tu, pengantin x sampai lagi..so leh la makan dulu..lauk2 dia giler banyak..dek kerana tekak aku cam panas2 jer..so aku amik jer mana yg patut..huhu

with kakak kesayangan..kak shanaz

 mak ngan akak tgh memenuhkan perut:)



ni member kak shanaz..tapi aku dah luper nama dia saper..haha..


layan bubur kacang..see camner suara nak cpt balik..semua yg gatal makan..grrr


akak duk wasap ngan cik abg ker tu?

dua2 dah mengantuk

x lama lagi akak dpt tukar kt kl..yeyeayyy

terasa kurus di kala ini..kikiki ;p



guest board dia simple but nice

balik dr rawang..kitorg ke pertama complex..mak nak beli enpon..kesian mak..tepon kena curi ngan pencuri yg kitorg tau saper dia..haishhhhhh..rs nak lempang jer itu budak..tapiiiii..sabarrrrrrr

setel beli fon mak..kitorg minum2 smbil borak2 kat foodcourt bwh pertama complex tu jugak..nak terus balik pun ujan tgh lebat..sambil2 temankan akak tunggu kawan dia skali.. pas kawan akak dtg..aku ngan haluan balik umah aku kt wangsa maju..akak terus balik perak..



diz weekend kemana yer..esok lusa jer ni..hehe..dah mmg full ngan xtvt dah pun..so lambat lagi la nampaknya dapat balik jengka..even hati ni raser nak terbang skrg jugak balik sana..ngeh3...;p


No comments: