ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, October 21, 2010

kehilangan seorang pakcik..:(

ptg semalam on e way aku nak ke surau sebelum balik mak col....

mak : semekom..dah balik ker...
aku : x blik lg...nak semayang dulu
mak : adik leh amik cuti x esok
aku : cuti?kenapa?
mak : pakcik dah x der(sebab dia cina)
aku : dah x der?
mak : mati
aku : pakcik ah kaw?...dlm keadaan tak percy
mak : haaaaaa...suara dah terketar-ketar
aku : saper kasitau
mak : abg razak
aku : skt aper?
mak : jantung
aku : terus menangis.........:(((((((


pas2 aku masuk dlm surau...airmata x leh tahan dah...terus nangis...k shanaz dtg peluk aku...sob sob sob...lagila sedih...:(

terus drive balik jengka selai sepinggang...coz pg td br aku gerak dr jengka pegi tgk mayat kat hospital lipis...

camnerla aku nak luper ni ek...maybe kena take time jugak la...wpun pakcik ah kaw ni cina tp aku dah anggap dia mcm pakcik sendiri...he's always taking care for me...selalu col aku...tya kabar...dah mkn ker belum...ermmm...x taula smp biler leh luper...dia baik sgt...

huhuhu...dah x leh nak taip...kepala pusing...byk sgt nangis...mata pun dah bengkak...:(

No comments: