ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, June 28, 2010

Gaji gaji gaji....:)

arini gaji..biasala....SKRINE akan gaji 28 or 29 tiap2 bulan.....nak yahoo ker tak ek...ermmmmm....tak boley la nak yahoo urk diz month...byk nak kena byr...hohoho...

parking pun nak kena byr...3 bulan skali..adehhhhh...hutang piutang sana sini..adehhh lagii....

tapi cam biasalah hari first gaji sure mkn besor skit...skit jerla..nak byk2 membazir plak kang...tak elok tu...amalan syaitannnnnnn.......kuang kuang kuang kuang.....

skrg aku byk wat support staf kat opis ni..programming aku nak wat main2 jer..dah kena sound br aku nak wat betul betul betul...hahhahaha...bior padan muker....saper suh tak nak bagi muker kat aku kan...sian aku...huhuhuhu...nasib aku ni kebal...kebal la sgt...kdg2 hati lembik gak...:(

okey dokey..meh kiter layan gambar yer...maser aku duk upload ni ader jer yg sound...
'Allah..pegi makan pun nak amik gambar!..." huh! suker ati aku la...sibuk jer!


r






nak sambung kejerrrrrrr......

No comments: