ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, July 17, 2012

SaLaM RaMaDhan al MuBaRak

Assalamualaikum...
lamanyer x jengah kat my story my diary ni...maser amat mencemburui diriku yg semakin bz dek tugas2 seharian..mmg full betul ari2 aku skrg..kesian dan padan muker untuk diri seniri..haha

banyak citer yg x sempat nak publish..sangat nyk okeh...tapi nak wat camner..x sempat..kat opis kejer x penah kering..kalo kering pun kejap jer..time tu la nak layan wasap ker..nak tgk kisah retis ker (penting ni..haha)..nak berblog mmg x sempat la..kat umah plak dah penat..selalu lyn fb guna enfon jer..lagi senang..layan citer yg ader kt tv..sabtu ahad dah pegi balik kelas...penat okeh! tapi seniri yg pilih seniri la yang tanggung..huhu..chayokkk!!!

balik jengka pun dah jarang..tapi akan kucuba balik jugak..pedulikan semua...

sempena nyambut ramadhan yg bakal tiba ni..aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam dan juga umat bukan islam yg nak berpuasa..semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan dan kerahmatan kepada kiter semua...amin...dan pabila tiba ramadhan sure aku rindu sangat2 kat arwah ayah and arwah abg..miss both of them a lot... :(..semoga roh ayah dan abang dicucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan orang2 yang beriman..dan semoga mereka bahagia di sana... amin...al-fatihah..



dengan ini saya ingin memohon maaf di atas segala kekurangan selama setahun ni k...semoga sama2 kiter beramal untuk merebut kenikmatan dr Allah SWT...insyaAllah ...jom terawih reramai... kalo susah nak ke masjid..kiter wat kat rumah jer k...atas nawaitu..wah ustazah plak..tetiba hati nak jadi ustazah..senyum k..haha

memandangkan sekarang ni kul 6.20pm dan aku masih lagi kat opis...nasib ibu masih setia menemani smbil tunggu abah amik..aku nak balik ujan..malam ni nak wat assignment..nak tgk ameera..nyampah giler ngan ziela...grrr...hangin satu badan aku okeh!!aper2 pun...syamsul yusof sgt ensem and ohsem..phewwww!!
okey dokey...dah lebih dah merapu ni..yg maner rindu kat aku ni gbr latest dr gue yer...budget cun yg memang sedar diri x cun pun...hahahhaha...




No comments: