ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, February 24, 2012

sesaat kAu datang..lalalaa

moh kiter layan video sesaat kau datang ni...sgt2 cantik backdrop dia...simple but very nice...(berangan dah ni..paham2 jer la yer..haha..:)
tapi kisah dlm video ni wat aku nyampah..geram..huhhh!!raser nak penampar jer muker laki tuh!!...*tetiba emo..
hero dia sgtla sweet pada pndangan mata rabun aku ni la..tapi with spek or not i see he is very the handsome man...hahahaha...
dats y aku suker layan citer aishiteru kat tv119 setiap malam khamis (malam jumaat bagi yg dah berkahwin) kul 8.30pm...ketap2 bibir k tgk dia..muahahhaha..sungguh gatai di situ..gelenya pun ader sikit...hakhakhakkk...aper celoppp kan..celop tak celop..aku dah start layan lakonan si afiq muiz ni..ader org ckp dia ni adik remy ishak..betol ker tidok???..hah aper2 la..
so selamat layannnn..jgn jadi cam aku k..coz aku asyik layan video clip ni jer smbil wat kejer..tu gunanya ader smartphone..hahaha..bukan riak yer..sekadar mengada ngada taik kuda...hahaha...:)
pisssss yau!!!



3 comments:

Miss Jia said...

geli aku dgr lagu nie...huhuhu

Miss Jia said...

geli jer aku dgr lagu nie..huhuhu..sbb cam xmasukjer kak melah dgn bdk2 tu..huhu

anis's said...

Sesuai jerla...org bkn tgk ruper n umur..org dgr suara..muker cntik suara cm itik wat per..hoho