ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, May 9, 2011

aku masih batuk...ohok ohok

ya Allah..batuk x henti2 dah ni..demam dah ok..selsema pun dah baik...batuk la plak time ni...ohok ohok...:(

sampai terkencing-kencing yang tak tahan ni..peritnyerrr....uhuk uhuk...ujian Allah semua ni..redha jerla...

sabtu baru ni aku outing ngan zue...zue naik erl dr putrajaya smp kl sentral..aku pun nak senang park kat kl sentral jugak....dr c2 barula naik train ke midvalley..bukan aper nak park kat midvalley susah plus mahal..kalo kt sentral 3 hengget jer sehari...:)..

smp kat midvalley kitorg mkn dulu..aku makan laksa yg berlaukkan ikan sardin...ermmm...sedap jugak seposen..zue dah awal2 makan kat kl sentral ms tunggu aku sampai..dia minum air jerla...ronda2 window shopping...dlm pada window tu aku beli la jugak barang2 keperluan kat watson nyambek sikit...dah alang2 kan...tp dalamhati memang nak beli jam ari 2..nak sesangat..aku emmang aim jam guess...tp ms tgk2 tu semua hara 400++ ke atas...masuk kedai swatch 180++ ke atas...kira ok2 la kan...tp dalam duk belek2 jam..time dah dekat kul 2..fast n furious 5 dh nak start..

best giler citer fast n furious 5 ni...semua watak2 dr fast furious 1 to 4 ader...best woo..wpun x der sgt aksi2 lumba keter tp kira agak thrill jugakla jalan citer dia...lawan2 tetap ader..lumba2 pun ader tp x der la focus to racing...




kuar dr panggung aku nak jugak cr jam...so tanpa pk panjang aku ke kedai swatch balik...grab satu...bagi aku cantikla...wpun cam jam 10 hengget jer..muahahha..cuma yg beza dia ader warranty 2 tahun plus reger dia ...abis wooo duit aku...aper2la..janji aku puas hati..dalam2 duk serabut dpt sesuatu yg memang nak br la epy kan kan kan...wink2..:)...ngeh3...:)...i loikeee it...weeehuuuuuu...



dah puas ronda2...masuk mph beli buku aper yg patut..dan zue yg memang minat novel beli novel...kitorg balik..aku x ikut zue naik train wpun tiket memang dah beli utk pegi balik..coz limah dah sedia menunggu aku...dia ajak pegi jalan tar plak...dah lama x pegi jalan tar so aku ikut jerla...kat sana pekena nasi kerabu daging bakar plus solok lada..ermmm...sedappp...limah makan laksa...

malam tu plak kitorg terus ke casmaria coz kak mahfuzah wat besday party utk anak bongsu dia...join jerla kan janji leh makan...ehhehe...smbil2 tgk kakak2 berpoco-poco...aku x leh nak tunggu lama coz badan x baper sht sepenuhnyer lagi...lemau2 tu masih ader..batuk2 x yah ckp la..seksa gilesss....smp umah mandi semayang bagai..layan tv jap terus zzzz....

semalam ahad seharian aku duk umah..basuh kain..tgu kain kering..lipat...tgk tv..:)

No comments: