ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, September 1, 2010

mc day

'i mc today...anis'.....dlm kul 7.15am td aku sms bos baru aku Mr. Kee.....badan dah sengal2...actually memang aku dah berazam nak amik mc utk arini dr ari isnin lg...kui3...bukan sesajer yer..tapi bersebab...ader hal2 yg berkaitan dengan hidup aku...wahhhh gitu....mintak2 dipermudahkan...aminnnn...

blik dr selesaikan hal yg berkaitan, aku pegi klinik mediviron kat kota damansara...nak amik mc la kononnyer...alih2 biler doktor check suhu badan aku naik...adehhh..tul2 tak sihat la plak...badan aku punyerla penat...abis sakit urat2 dawai aku ni...dawai ker????

maybe aku telah menggunakan sepenuh kudratku utk drive balik jengka sekerap mungkin...yerla dah mak tak sihat...x kan aku nak bersenang-lenang kat cni...baik aku balik jenguk dia...at least lega gak hati aku ni....mak pun dah beransur sht tp still lemah...org jarang2 sakit ni sekali skt seksa tul aku nengok...isnin ari 2 aku dah pakat2 ngan geng2 opis nak wat farewell aini kat nailis..aku gak yg cdgkan kat limah wat kat c2...alih2 aku yg x pegi...huhuhu...nak wat camner...ibu adalah segala2nya....:(....tapi x per aku dah sempat beli hadiah kat aini maser kuar pusat bandar tghaari tu ngan aini...x derla aku terkilan sgt...

ok la nak rest...nak mkn ubat poser...tgu la pas berbuka karang...cadangnyer nak berbuka umah wer aku ptg ni...tgk la camner...

No comments: