ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, April 1, 2008

KenaNgaN di CaMeRoN HiGhLanDs ( 8&9 DeC 2007)




KeHiJauAn Di LaDaNg Teh..

PosiNg SakaN WiTh Jue n ArT..


BanyaKnYeR CaCtUssss..

StraWBeRrY ParK

aNtaRa RoTi CaNai Yg PaLinG SeDaP Yg PeRNaH aKu MakaN..SuaSaNa Yg diNgiN..MeMang SyOk GiLerzzz...WaLLaa...


CacTuS VaLLeY

laYaNNnnnn....ZaSSsssssssssss...

Baru pas HuJaN..Tapi suaSaNa Memang SeJuk SGt Tp MemanG Best.......


11 comments:

jue said...

salam.....
amboi klu bagi bab2 ni bagi lah kat k.anis kita ni.....pink lagi....
hehheh..suka..cun lagi...
tapi klu ada gmabar baru lagi syok tgk....

Jurukaka said...

Huh! Hebat.. selamat ber'bloging'!!

anis's said...

Tenkiyu jue..u must always supported me k...nanti aku upload n letak citer2 best..so ko layan zass jer la ek..

tenkiyu rizal..x derla hebat maner..br try jer..

Rajendram said...

salam...
sy plg suke posting kt cmron hglands..tmpat yg sy nk pergi,tp xdpt..:-D hehe.. dpt tgk gmbr akak, terubat rasenya...
wokey.. slmt b'keje, happy n bhgia slalu..

anis's said...

xper sabryna..nanti ader maser p la jalan2 kat sana..best tau...

Yatt said...

sebenarnya,sejak kawan aku ni ada blog sendiri baru aku tau bhw dia ni ada bakat terpendam...jiwang karat lo ni..heheh..apa2 pun nnt aku ari2 bc perjlnan hidup mung ekkk..rs mkin dekat dihati bc blog ni..

anis's said...

tu la yatt..aku sajer jer x nak tunjuk bakat terpendam aku ngan ko..hahaha..dekat dihati la sgt..miss u yatt..

Yatt said...

anis dilamun cinta....dh x rock dah...:(

anis's said...

ngarut la ko yatt..aku sama jer la..brutal still brutal..cuma dah lamer x jmp ngan ko jer..

Anonymous said...

alo....c...ko baru gabi pagi tadi...now aku dh buka...hm cam diari lak ek....

mcda said...

helo mc anis...aku ni mc da...hm nt leh la aku baca catatan hidup ko ek...betul kata kwn baik mu...jiwang karat gak hang ni kan??he2....