ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, December 10, 2015

Jom try Eliss Tropical Collagen (ETC) by ELISS untuk SAKIT TAPAK KAKI

0 comments
 







SERIAU BILA NAK P.I.J.A.K
********************************************
Keadaan kaki bonda makin lama makin teruk. 
✔ Jalan terhenjut
✔ B.i.S.a, K.e.b.a.S, N.g.i.L.u
✔ Nak S.O.L.A.T susah
✔ Nak bangun paut kat dinding
✔ LUTUT sengal
✔ MenCucuk jer TAPAK KAKI




.
Bonda dah jumpa doktor, dah buat injection, urut pun dah, tapi kaki ni duk macam tu jugak.
.
Bonda nampak iklan collagen rawatan tapak kaki ni. Testimoni nmpk semua mujarab. Betul ke ni? Dah macam2 dah bonda try. Tak pernah menjadi. Tapi hati bonda kuat suh cuba jugak. Apa salahnya mencuba. Kita berikhtiar kan.
.
Bonda terus kol Anis. Order collagen tapak kaki ni. Sebulan bonda try, alhamdulillah sakit kaki kurang, dah bleh solat macam biasa, bangun pagi pun ringan jer badan. Alhamdulillah. Bonda bersyukur sgt2. Umur dah 50an ni... sihat tubuh badan untuk beribadat ler yang diutamakan.
.
Apa istimewanya ETC?
==================
✔ lebih sihat d.a.l.a.m.an dan cantik luaran.
✔ Buang t.o.k.s.i.n dari dalam badan
✔ membantu kita d.e.t.o.x
✔ pulihkan s.i.s.t.e.m d.a.l.a.m badan terutama buah pinggang, h.a.t.i, penyeimbangan h.o.r.m.o.n dan perjalanan d.a.r.a.h.
.
ETC tak perlu bancuh.
Ambil terus ke dalam mulut.
Hanya 11 kalori dan T.I.D.A.K meng-GEMUK-kan.
.
============
📞NAK CUBA?
============
Contact Anis Sekarang. Anis nak bagi HARGA PROMOSI.
.
➳ Kami pos seluruh Malaysia. FREE Postage
.
✍ WHATSAPP "KAKI" to 0129579692
✍ WHATSAPP "KAKI" to 0129579692
✍ WHATSAPP "KAKI" to 0129579692
.
Jangan lupa code promosi "KAKI".
Tak wasap tak dapat harga promo.
.
✔STOK TERHAD UNTUK HARGA PROMO.
✔KAMI OFFER UNTUK 200 ORANG PERTAMA SAHAJA.